Politica de confidentialitate

  • Politica de confidentialitate

Politica de confidențialitate

S.C. FORGED STUDIO S.R.L. – Politica privind prelucrarea datelor cu caracter personal

Ultima actualizare în data de 06 septembrie 2020

Vă respectăm confidențialitatea și ne angajăm să vă protejăm datele personale. Această politică privind prelucrarea datelor cu caracter personal (”Politica”) vă va informa cu privire la modul în care vă gestionăm datele personale, drepturile dumneavoastră de confidențialitate și modul în care vă protejează legea. Citiți cu atenție această Politică înainte de a utiliza Serviciile noastre.

Cuprins

  1. Cine suntem?
  2. Ce date colectăm despre dumneavoastră?
  3. Colectăm date de la minori?
  4. De ce prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal?
  5. Cum vă vom informa despre modificările aduse politicii de confidențialitate?
  6. Drepturile dumneavoastră
  7. Comunicare și marketing
  8. Către cine divulgăm datele dumneavoastră?
  9. Transferuri internaționale
  10. Unde stocăm datele dumneavoastră și pentru cât timp?
  11. Măsuri tehnice și organizatorice și securitatea prelucrării
  12. Legături către website-uri terțe
  13. Detalii de contact

În această Politică:

Servicii înseamnă orice produse, servicii, conținut, caracteristici, tehnologii sau funcții și toate paginile de internet, aplicațiile și serviciile corespunzătoare pe care vi le oferim.

Platformă înseamnă paginile de internet, aplicațiile mobile, paginile de internet mobile sau alte proprietăți online prin care ne oferim Serviciile.

1. Cine suntem

S.C. FORGED STUDIO S.R.L. este un operator de date cu sediul social la adresa Strada 9 Mai , Nr. 31, Scara C, Apartament 22, etaj 6, responsabil de datele dumneavoastră personale. S.C. FORGED STUDIO S.R.L. este compania părinte a entităților juridice FORGED si GLOMO, care vă livrează serviciile în concordanță cu Termenii și Condițiile (denumită în mod colectiv „Glomo” sau „Forged„, „noi„, „nouă” sau „noastre” în această Politică). Persoanele juridice din cadrul grupului FORGED sunt considerate de asemenea operatori de date pentru serviciile locale pe care le oferă. Detaliile noastre de contact se găsesc în secțiunea 13.

Operatorul de date local care prelucrează datele dumneavoastră personale este: S.C. FORGED STUDIO S.R.L.., persoană juridică română cu sediul în Bacau, Strada 9 Mai , Nr. 31, Scara C, Apartament 22, etaj 6, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Bacau sub nr. J04/1841/2017, CUI 38509142, atribut fiscal RO.

2. Ce date colectăm despre dumneavoastră?

2.1.1 Date furnizate prin interacțiuni directe

Înregistrarea, utilizarea Platformei și alte informații despre cont

Când vă înregistrați pentru utilizarea Serviciilor noastre, este posibil să colectăm următoarele informații despre dumneavoastră:

  • când vă înregistrați pe Platformă, vi se pot solicita în mod obligatoriu adresa de email, parola, nume de utilizator, logo companie, linkuri catre retele de socializare, adresa, orasul, numarul de telefon;
  • dacă vă înregistrați folosind contul Google: prenume, nume și adresa de email;
  • dacă vă înregistrați utilizând contul de Facebook: colectăm prenumele și numele așa cum apar în contul dumneavoastră de Facebook și Numărul de Identificare Facebook. În cazul în care ați acordat Facebook permisiunea prin opțiunea de confidențialitate din cadrul aplicației (care apare chiar înainte să vă înregistrați pe Platforma noastră), este posibil să colectăm sexul, vârsta sau adresa dumneavoastră de email, în funcție de permisiunile date de dumneavoastră; și
  • dacă vă înregistrați utilizând numărul de telefon mobil: colectăm numărul dumneavoastră de telefon mobil.

În funcție de alegerile pe care le faceți în timpul autentificării pe Platforma noastră sau în timpul procesului de utilizare a Serviciilor noastre, puteți opta pentru a ne oferi următoarele date personale suplimentare:

  • numele dumneavoastră;
  • adresa domiciliului dumneavoastră;
  • numărul de telefon mobil;
  • datele cardului dumneavoastră de credit în cazul în care doriți să achiziționați serviciile noastre cu plată așa cum sunt definite în Termenii de utilizare; și/sau
  • datele privind studiile, experiența profesionala, aptitudini, fotografii, preferințe privind locul de munca dorit, precum și orice alte informații incluse în CV-ul dumneavoastră sau prezentate direct de către dumneavoastră angajatorilor prin intermediul Platformei, atunci când alegeți să ne furnizați aceste date prin intermediul funcției ”CV-ul meu” din Setările contului GLOMO în scopul de a aplica pentru unul din locurile de muncă publicate în secțiunea ”Locuri de muncă”.

Comunicare prin sistemul de mesagerie de pe Platforma noastră

Când utilizați funcția de chat pentru a comunica cu alți utilizatori, colectăm informațiile pe care alegeți să le oferiți altor utilizatori prin intermediul acestei funcții.

 

Comunicare prin sistemul de live chat de pe Platforma noastră

Când utilizați funcția de chat pentru a comunica cu echipa noastră, putem colecta următoarele informatții: Adresa, E-mail, numar de telefon, locatia dvs., orasul, linkuri catre retele de socializare, logoul companiei, numele companiei, datele de identificare fiscala a companiei, adresa companiei.

Înregistrarea convorbirilor telefonice cu echipele noastre de relații cu clienții și vânzări

Când ne sunați sau alegeți să fiți sunat de unul dintre reprezentanții serviciului de relații cu clienții sau echipei noastre de vânzări, înregistram conversația, sub rezerva consimțământului dumneavoastră explicit, în scopul îmbunătățirii practicii noastre privind interacțiunea cu clienții.

Înregistrarea audio și video pentru studii specifice privind interacțiunea cu clienții

Atunci când sunteți de acord în mod expres să participați la studiile privind interacțiunea cu clienții organizate ocazional de către GLOMO, vom înregistra interacțiunea cu echipa noastră. Pentru fiecare studiu organizat de GLOMO, vă vom oferi informațiile specifice despre modul în care prelucrăm datele dumneavoastră personale și scopul pentru care o facem.

Participarea la sondajele dedicate utilizatorilor

Ocazional, vă putem pune la dispoziție sondaje pentru a evalua satisfacția cu privire la calitatea serviciilor GLOMO.

De asemenea, este posibil să vă prelucrăm adresa de e-mail sau numărul de telefon pentru a vă contacta și a vă invita să participați la unul din testele noastre de evaluare a experienței de utilizator (UX) sau la un interviu cu echipa noastră.

Sistemul de evaluare (rating și feedback)

Colectăm informații despre aprecierile și evaluările dumneavoastră privind interacțiunea cu alți Utilizatori, dar și despre evaluările pe care le primiți de la alți Utilizatori, pentru a măsura satisfacția Utilizatorilor privind experiența lor tranzacțională și pentru a asigura un nivel optim și eficient de comunicare între Utilizatori, precum și pentru a verifica și preveni acțiunile și comportamentele neadecvate în contextul activității desfășurate pe Platformă, aceste informații permițându-ne să luăm măsuri necesare și adecvate pentru menținerea unor standarde înalte de furnizare a Serviciilor noastre.

2.1.2 Date pe care le colectăm automat, atunci când folosiți Serviciile noastre

Când interacționați cu Platforma noastră sau folosiți Serviciile noastre, colectăm automat următoarele informații despre dumneavoastră:

Informații dispozitiv

Colectăm informații specifice dispozitivului, cum ar fi versiunea sistemului de operare, identificatorii unici. De exemplu, numele rețelei mobile pe care o utilizați. Asociem identificatorii dispozitivului cu contul dumneavoastră GLOMO.

Informații despre loc

În funcție de autorizațiile acordate pe dispozitivul dumneavoastră, dacă publicați un articol pe Platforma noastră, colectăm și prelucrăm automat informații despre locația dumneavoastră reală. Utilizăm tehnologii diverse pentru a determina locul, inclusiv adresa IP, GPS, punctele de acces Wi-Fi și turnurile mobile. Datele privind locația dumneavoastră vă permit să vedeți articole de utilizator lângă dumneavoastră și vă ajută să postați articole din locul dumneavoastră În cazul în care avem nevoie de datele dumneavoastră de localizare, veți primi mai întâi o fereastră pop-up în care vi se va solicita să alegeți să permiteți sau să nu permiteți accesul la datele dumneavoastră de localizare. Dacă nu ne permiteți accesul la datele dumneavoastră de localizare, veți putea să utilizați în continuare Serviciile noastre, dar cu funcționalitate limitată. Dacă nu ne permiteți să accesăm datele dumneavoastră de localizare, puteți modifica acest lucru oricând mai târziu din setările de pe pagina noastră de internet sau aplicația Platformă și dezactivați permisiunile privind partajarea locației. Pentru mai multe detalii privind scopurile utilizării datelor dumneavoastră de localizare și modul în care aceste date sunt prelucrate, vă rugăm să vedeți Secțiunea 4.2 (ii) din prezenta Politică.

Date despre Client și Autentificare

  • Detaliile tehnice, inclusiv adresa Protocol Internet (IP) a dispozitivului, fusul orar și sistemul de operare. De asemenea, vă vom păstra informațiile de autentificare (data înregistrării, data ultimei modificări a parolei, data ultimei autentificări reușite), tipul și versiunea browserului dumneavoastră

Date de tip Clickstream

  • Colectăm informații despre activitatea dumneavoastră pe Platforma noastră, care includ paginile de internet din care ați accesat Platforma noastră, data și ora fiecărei vizite, căutările pe care le-ați efectuat, bannerele publicitare sau conținutul pe care ați făcut clic, interacțiunea dumneavoastră cu aceste tipuri de publicitate, durata vizitei dumneavoastră și ordinea în care vizitați conținutul Platformei noastre.

Cookies și tehnologii similare

  • Utilizăm module de tip cookies pentru a gestiona sesiunile utilizatorilor, pentru a stoca preferințele de selecție a limbilor și a vă oferi reclame relevante. „Cookies” sunt fișiere text mici transferate de un server web pe hard disk-ul dispozitivului dumneavoastră. Cookies pot fi utilizate pentru a colecta data și ora vizitei dumneavoastră, istoricul navigării, preferințele dumneavoastră și numele dumneavoastră de utilizator. Puteți seta browserul să refuze toate sau unele cookies sau să vă avertizeze atunci când paginile de internet setează sau accesează cookies. Dacă dezactivați sau refuzați cookies, vă rugăm să rețineți că anumite părți ale Serviciilor/Platformelor noastre pot deveni inaccesibile sau pot să nu funcționeze corect.

2.1.3 Date de la terți sau surse disponibile public

Primim datele dumneavoastră personale de la diverși terți și din surse publice, după cum urmează:

  1. Anumite informații de natura tehnică și de utilizare de la furnizori de analize, cum ar fi Google.
  2. Informații de contact referitoare la operațiunile de afaceri din rețelele de publicitate, cum ar fi furnizorii de date în legătură cu operațiunile și partenerii de servicii. (Exemplu: date despre activitatea de afaceri); si

Datele privind utilizarea serviciilor din Platformă, aferente Serviciilor sau tranzacțiilor. (Exemplu: date legate direct de anunțurile publicate pe platformă pentru a preveni frauda și raportarea unor astfel de cazuri entităților respective).

3. Colectăm date de la minori?

Serviciile noastre nu sunt destinate minorilor sub 16 ani și nu colectăm intenționat date de la persoane sub 16 ani. În cazul în care constatăm că o persoană sub 16 ani ne-a furnizat date cu caracter personal, le vom șterge imediat.

4. De ce prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal?

Vom folosi datele dumneavoastră personale doar atunci când legea ne permite. Cel mai frecvent, vom folosi datele dumneavoastră personale în următoarele situații:

  • În cazul în care trebuie să executăm contractul pe care suntem pe punctul de a-l încheia sau l-am încheiat cu dumneavoastră;
  • În cazul în care sunt necesare pentru interesele noastre legitime de îmbunătățire a Serviciilor și asigurare a unei Platforme sigure și securizate;
  • În cazul în care suntem obligați să respectăm o obligație legală sau reglementată;
  • În cazul în care ne oferiți consimțământul dumneavoastră explicit (de exemplu, în cazul înregistrărilor audio și video);
  • Atunci când trebuie să respectăm o obligație legală.

În anumite circumstanțe, este posibil să prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal în temeiul consimțământului dumneavoastră. Dacă facem acest lucru, vă vom anunța cu privire la scopul și categoria de date cu caracter personal pe care le prelucrăm în momentul în care cerem consimțământul dumneavoastră.

Am descris mai jos modul în care folosim datele dumneavoastră personale și temeiurile juridice pe care ne bazăm în acest sens. De asemenea, am identificat care sunt interesele noastre legitime, unde este cazul.

4.1 Pentru acordarea accesului și furnizarea Serviciilor prin Platforma noastră

  1. Dacă vă conectați utilizând numărul de telefon mobil sau id-ul dumneavoastră de e-mail, vă vom folosi prenumele și numele de familie, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail pentru a vă identifica în calitate de utilizator și pentru a vă acorda accesul la Platformă.
  2. Dacă vă conectați utilizând contul dumneavoastră Facebook, folosim prenumele și numele dumneavoastră de familie din profilul dumneavoastră de Facebook și adresa de e-mail Facebook pentru a vă identifica în calitate de utilizator al Platformei noastre și a vă oferi acces pe Platformă. Datele de autentificare de mai sus sunt, de asemenea, utilizate pentru livrarea Serviciilor noastre în conformitate cu Termenii de Utilizare.
  3. Utilizăm adresa dumneavoastră de e-mail și numărul de telefon mobil pentru a vă oferi sugestii și recomandări despre Serviciile noastre care ar putea fi de interes pentru dumneavoastră.

Prelucrăm informațiile de mai sus pentru o executare adecvată a contractului nostru cu dumneavoastră și pe baza interesului nostru legitim de a desfășura activități de marketing pentru a vă oferi Servicii care v-ar putea interesa.

  1. Stocăm datele privind studiile, experiența profesionala, aptitudini, fotografii, preferințe privind locul de munca dorit, precum și orice alte informații incluse în CV-ul dumneavoastră sau prezentate direct de către dumneavoastră angajatorilor prin intermediul Platformei în scopul de a vă facilita comunicarea directă și transmiterea acestor date către angajatorii care publică anunțuri de angajare în categoria ”Locuri de muncă„. Temeiul juridic al acestei prelucrări este încheierea și executarea contractului între GLOMO și dumneavoastră, conform căruia GLOMO vă poate furniza serviciile sale cu privire la categoria ”Locuri de muncă„.

4.2 Pentru îmbunătățirea experienței dumneavoastră pe Platformă

  1. Utilizăm datele de tip clickstream pentru:
    • a vă oferi un conținut personalizat, cum ar fi să vă oferim rezultate de căutare mai relevante atunci când utilizați Serviciile noastre.
    • a determina cât timp petreceți și în ce mod navigați pe Platformă pentru a vă înțelege interesele și a îmbunătăți Serviciile noastre pe baza acestor date. De exemplu, vă putem oferi sugestii privind conținutul pe care îl puteți vizita pe baza conținutului pe care l-ați accesat.
    • a monitoriza și raporta eficiența furnizării de campanii partenerilor noștri de afaceri și analiza internă a afacerilor.
    • a împiedica afișarea de prea multe orice a acelorași reclame la același utilizator.
  1. Utilizăm datele dumneavoastră de localizare în următoarele scopuri:
  • pentru a compila informații anonime și agregate despre caracteristicile și comportamentul utilizatorilor GLOMO, inclusiv în scopul analizei de afaceri, segmentării și dezvoltării profilurilor anonime.
  • pentru a îmbunătăți prestarea Serviciilor noastre și pentru a personaliza conținutul pe care îl direcționăm către dumneavoastră. De exemplu – cu ajutorul datelor de localizare afișăm anunțurile care se află în vecinătatea dumneavoastră pentru a vă îmbunătăți experiența de cumpărare. În acest scop, serviciul Google Maps este integrat în Platforma noastră. Google Maps vă este pus la dispoziție de către noi și Google în calitate de operatori independenți. Acest lucru înseamnă că atât Google cât și noi suntem responsabili de prelucrarea datelor dumneavoastră de localizare în contextul Google Maps. În orice caz, nu vom prelucra datele dumneavoastră de localizare în alte scopuri decât cele explicate în prezenta Politică de Confidențialitate. Cu toate acestea, este posibil ca Google să prelucreze aceste date de localizare în scopuri proprii, așa cum se explică în Politica Google de Confidențialitate care poate fi accesată aici. Utilizarea Google Maps de către dumneavoastră prin Platforma noastră face obiectul Termenilor de Utilizare ai Google Maps.
  • pentru a măsura și a monitoriza interacțiunea dumneavoastră cu bannerele publicitare terțe plasate pe Platforma noastră.

iii. Cu ajutorul datelor dumneavoastră de înregistrare, care includ emailul și numărul de telefon, diferențiem între tipul de dispozitiv (precum calculatoare personale, telefoane mobile, tablete) prin intermediul căruia accesați Platforma. Acest lucru ne permite să asociem activitatea dumneavoastră pe Platformă pe diferite dispozitive și ne ajută să vă oferim o experiență adecvată indiferent de dispozitivul pe care îl utilizați.

  1. Vă vom pune la dispoziție ocazional sondaje dedicate utilizatorilor menite să vă determine satisfacția cu calitatea serviciilor noastre de pe GLOMO. Când vă punem la dispoziție un sondaj, vă putem solicita, de asemenea, adresa dvs. de e-mail sau numărul de telefon pentru a vă contacta și a vă invita să participați la unul dintre testele noastre de evaluare a experienței de utilizator (UX) sau la un interviu cu echipa noastră.
  2. Accesăm și analizăm mesajele de chat cu alți utilizatori, trimise prin funcția de chat de pe Platforma noastră pentru îmbunătățirea produsului nostru și pentru a vă oferi o experiență de utilizator mai bună (de exemplu, pentru a identifica articolele vândute și pentru a vă oferi doar înregistrări active). Prin urmare, dezvoltăm și instruim modele și algoritmi de învățare automată (în limba engleză, „machine learning”) pentru a analiza automat conținutul mesajelor dvs. din funcția de chat. Pentru a construi și a instrui modelele noastre de învățare automată, specialiștii noștri în domeniul învățării automate pot examina manual, cu titlu de exemplu, conținutul mesajelor din funcția de chat. În aceste condiții, specialiștii selectați în domeniul învățării automate care analizează conținutul chatului sunt limitați de drepturi de acces extrem de restrânse. În timpul acestui proces de analiză, anonimizăm conținutul chat-ului pe cât posibil, aplicând un filtru de scanare pentru a detecta și ascunde datele personale, cum ar fi numele, numerele de telefon, adresele de e-mail. Cu toate acestea, mai pot exista cazuri în afara controlului nostru, în care conținutul chat-ului poate arăta anumite date personale pe care ați ales să le furnizați.

Prelucrăm informațiile de mai sus pe baza interesului nostru legitim de a vă îmbunătăți experiența pe Platforma noastră și a îndeplini în mod adecvat contractul cu dumneavoastră.

4.3 Pentru a vă furniza o Platformă sigură și securizată

  1. Utilizăm numărul dumneavoastră de telefon, datele de autentificare și identificatorii unici de dispozitiv pentru a administra și proteja Platforma (inclusiv depanare, analiză de date, testare, prevenire fraudă, întreținere sistem, suport, raportare și găzduire de date).
  2. Accesăm și analizăm mesajele de chat cu alți utilizatori, transmise prin funcția de chat de pe Platforma noastră în scopul creșterii satisfacției clienților, pentru asigurarea siguranței și pentru prevenirea fraudei (de exemplu, pentru a bloca spam-ul sau mesajele abuzive, trimise de alți utilizatori). Prin urmare, dezvoltăm și instruim modele și algoritmi de învățare automată (în limba engleză, „machine learning”) care ne ajută să detectăm și să prevenim automat comportamentul inadecvat și fraudulos al utilizatorilor. Doar în cazuri și circumstanțe limitate, specialiștii noștri în siguranță și securitate pentru clienți examinează manual conținutul mesajelor din funcția de chat. În aceste condiții, specialiștii selectați în domeniul siguranței și securității clienților care analizează conținutul mesajelor din funcția de chat sunt limitați de drepturi de acces extrem de restrânse. În timpul procesului de analiză, anonimizăm conținutul chat-ului cât mai mult posibil, anonimizând valorile de identificare unice atribuite utilizatorilor. Cu toate acestea, mai pot exista cazuri în afara controlului nostru, în care conținutul chat-ului poate arăta anumite date personale pe care ați ales să le furnizați.

Prelucrăm informațiile de mai sus pentru o executare adecvată a contractului nostru cu dumneavoastră, pentru a ne îmbunătăți serviciile și pe baza interesului nostru legitim de a preveni frauda.

 4.4 Pentru a vă oferi un serviciu performant de asistență pentru clienți

  1. Înregistrăm conversațiile dumneavoastră cu membrii echipei de relații cu clienții sau cu membrii echipei de vânzări, doar sub rezerva acordului dumneavoastră explicit;
  2. Dacă sunteți de acord să participați la studiile de interacțiune cu clienții, organizate ocazional de GLOMO, vom filma interacțiunea dumneavoastră cu echipa noastră, cu scopul de a îmbunătăți serviciile pe care vi le oferim dumneavoastră, clientul nostru.

Prelucrăm datele personale mai sus menționate pentru a analiza ulterior interacțiunea dumneavoastră cu echipa noastră de relații cu clienții sau cu membrii echipei de vânzări (după caz) și pentru a îmbunătăți modul în care membrii echipei noastre deservesc clienții GLOMO.

Vă puteți retrage consimțământul în orice moment și gratuit, prin transmiterea unei solicitări către GLOMO, la datele de contact furnizate la punctul 13 de mai jos. Toate activitățile de prelucrare efectuate până la momentul retragerii consimțământului rămân valabile.

5. Cum vă vom informa despre modificările aduse Politicii?

Este posibil să modificăm din când în când această Politică. Vom publica modificări pe această pagină și vă vom informa prin e-mail sau prin Platformă. Dacă nu sunteți de acord cu modificările, vă puteți închide contul accesând setarea contului și selectând ștergerea contului.

6. . Drepturile dumneavoastră

În anumite circumstanțe, aveți drepturi în temeiul legislației privind protecția datelor în ceea ce privește datele dumneavoastră cu caracter personal.

Dacă doriți să exercitați oricare dintre drepturile de mai jos, mergeți la setările contului/de confidențialitate sau contactați-ne folosind Formularul de Contact.

Dreptul de a solicita accesul la datele dumneavoastră personale (denumit în mod obișnuit „solicitarea de acces a persoanei vizate”). Aceasta vă permite să primiți o copie a datelor personale pe care le deținem despre dumneavoastră și să verificați dacă le prelucrăm în mod legal.

Dreptul de a solicita corectarea oricăror date pe care le avem despre dumneavoastră. Acest lucru vă permite să corectați orice date incomplete sau inexacte pe care le deținem despre dumneavoastră, deși este posibil să fie necesar să verificăm corectitudinea datelor noi pe care ni le furnizați.

Dreptul de a solicita restricționarea prelucrării datelor dumneavoastră personale. Aceasta vă permite să ne cereți să suspendăm prelucrarea datelor dumneavoastră personale în următoarele scenarii: (a) dacă doriți să stabilim acuratețea datelor; (b) în cazul în care utilizăm datele ilegal; (c) în cazul în care aveți nevoie să păstrăm datele, chiar dacă nu mai avem nevoie de ele, deoarece aveți nevoie pentru a stabili, a exercita sau a apăra revendicări legale; sau (d) v-ați opus utilizării de către noi a datelor dumneavoastră, dar trebuie să verificăm dacă avem motive legale imperative de a le utiliza.

Dreptul de a solicita ștergerea datelor dumneavoastră personale. Acest lucru vă permite să ne cereți să ștergem sau să eliminăm datele personale acolo unde nu există motive întemeiate să continuăm să le prelucrăm. De asemenea, aveți dreptul să ne cereți să ștergem sau să eliminăm datele dumneavoastră personale în cazul în care ați exercitat cu succes dreptul dumneavoastră de a obiecta asupra prelucrării (a se vedea mai jos), dacă am prelucrat informațiile dumneavoastră în mod ilegal sau dacă suntem obligați să ștergem datele dumneavoastră personale pentru a respecta legislația locală. Vă rugăm să rețineți că, pentru anumite scopuri, suntem obligați din punct de vedere legal să păstrăm datele dumneavoastră. Vă rugam să consultați secțiunea 9 pentru mai multe detalii.

Dreptul de a vă opune prelucrării datelor dumneavoastră personale în cazul în care ne bazăm pe un interes legitim (sau al unui terț) și ceva din situația dumneavoastră particulară vă face să doriți să obiectați asupra prelucrării din acest motiv, deoarece simțiți că are impact asupra drepturilor și libertăților dumneavoastră fundamentale. De asemenea, aveți dreptul să obiectați în cazul în care prelucram datele dumneavoastră personale în scopuri de marketing direct. În unele cazuri, putem demonstra că avem motive legitime convingătoare pentru a prelucra informațiile dumneavoastră, care depășesc drepturile și libertățile dumneavoastră.

Dreptul de a solicita transferul datelor dumneavoastră personale către dumneavoastră sau către un terț. Vă vom furniza dumneavoastră sau unui terț la alegerea dumneavoastră, datele dumneavoastră personale într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit, care poate fi citit de computer. Rețineți că acest drept se aplică doar informațiilor automate pentru care ne-ați dat inițial consimțământul de a le utiliza sau în cazul în care am utilizat informațiile pentru a executa un contract cu dumneavoastră.

Dreptul de a vă retrage în orice moment consimțământul privind prelucrarea datelor dumneavoastră personale. Acest lucru nu afectează legalitatea oricărei prelucrări pe care am efectuat-o deja pe baza consimțământului dat anterior.

Nu este necesară nicio taxă în mod obișnuit: nu va trebui să plătiți o taxă pentru accesarea datelor dumneavoastră personale (sau pentru exercitarea oricăruia dintre celelalte drepturi). Cu toate acestea, este posibil să percepem o taxă rezonabilă dacă solicitarea dumneavoastră este vădit neîntemeiată, repetată sau exagerată. În mod alternativ, este posibil să refuzăm să dăm curs solicitării dumneavoastră în aceste circumstanțe.

Termen limită de răspuns: Încercăm să răspundem tuturor solicitărilor legitime în decurs de o lună. Ocazional, poate dura mai mult de o lună dacă solicitarea dumneavoastră este deosebit de complexă sau ați făcut mai multe solicitări. În acest caz, vă vom anunța și vă vom ține la curent.

În plus, aveți dreptul să faceți plângere în orice moment autorității responsabile de protecția datelor. Puteți găsi datele de contact în secțiunea 13.

Cu toate acestea, înainte de a face o plângere autorității pentru protecția datelor, apreciem ocazia de a ne ocupa noi în primul rând de problemele dumneavoastră. În acest sens, vă rugăm să contactați Ofițerul de Protecție a Datelor folosind Formularul de Contact.

7. Comunicare și marketing

Vom comunica cu dumneavoastră prin e-mail, prin SMS sau printr-o notificare din aplicație în legătură cu Serviciile/Platforma pentru a vă confirma înregistrarea pe Platformă, pentru a vă informa în cazul în care înregistrarea anunțurilor este efectivă/a expirat și pentru alte mesaje tranzacționale în legătură cu Serviciile noastre. Deoarece este imperativ ca noi să vă furnizăm astfel de mesaje tranzacționale, este posibil să nu puteți renunța la astfel de mesaje.

Cu toate acestea, ne puteți solicita să nu vă mai trimitem comunicări de marketing în orice moment, accesând link-ul de dezactivare din e-mail sau SMS-ul trimis sau prin modificarea setărilor de comunicare din contul dumneavoastră. În cazul în care aveți probleme în modificarea acestor setări, vă rugăm să ne contactați folosind Formularul de Contact.

Este posibil să primiți comunicări de marketing de la noi dacă:

  • ați solicitat astfel de informații de la noi;
  • utilizați Platforma sau Serviciile noastre;
  • ne-ați furnizat detaliile când ați intrat într-o competiție; sau
  • v-ați înregistrat pentru o promoție.

8. Către cine divulgăm datele dumneavoastră?

Este posibil să divulgăm datele personale către părțile prezentate mai jos, în scopurile stabilite în secțiunea 4 de mai sus.

Companiile afiliate – Putem împărtăși datele dumneavoastră cu alte companii din cadrul grupului GLOMO care se află atât în interiorul, cât și în afara SEE și ne ajută să furnizăm servicii de operare a afacerilor, cum ar fi îmbunătățiri ale produselor, asistență pentru clienți și mecanism de detectare a fraudei. Orice partajare a datelor cu caracter personal cu grupul de societăți GLOMO situate în afara Spațiului Economic European („SEE”) va fi întotdeauna supusă măsurilor de protecție descrise în secțiunea 8 sau unui acord de transfer de date care definește în mod clar obligațiile părților și asigură măsurile tehnice și organizatorice pentru a vă proteja datele.

Furnizori terți de servicii: Utilizăm furnizori terți de servicii pentru a ne ajuta să furnizăm anumite aspecte ale Serviciilor noastre, de exemplu, echipamente de stocare în cloud precum Amazon Web Services, Cloudways, Cloudflare, Microsoft OneDrive și Microsoft Azure. Furnizorii de servicii pot fi localizați în interiorul sau în afara „SEE„.

Pentru efectuarea plăților pe platforma GLOMO, fie că este vorba despre plata cu cardul sau plata prin ordin de plată folosim serviciile Stripe S.A. o societate înființată și funcționând conform legislației din Statele Unite ale Americii, având sediul social în San Francisco, Statele Unite, procesator de plăți mandatat de GLOMO pentru efectuarea acestor operațiuni în conformitate cu legislaţia din România. În acest context, atunci când efectuați plăți pe platforma GLOMO pentru achiziționarea serviciilor noastre, vom transmite o parte din datele dumneavoastră cu caracter personal către Stripe în scopul procesării plăților şi a încheierii tranzacției relevante. Puteți afla mai multe despre modul în care colaboram cu Stripe pentru procesarea plăților in Termenii și Condițiile de utilizare.

Efectuăm controale asupra furnizorilor terți de servicii și le solicităm să respecte securitatea datelor dumneavoastră personale și să le trateze în conformitate cu legea. Nu le permitem să utilizeze datele dumneavoastră personale în scopuri proprii și le permitem doar prelucrarea datelor personale în scopuri specifice și în conformitate cu instrucțiunile noastre.

Clienți, persoane juridice, ce acționează pe Platformă în calitate de angajatori: pentru a vă furniza serviciile noastre asociate categoriei ”Locuri de muncă„ și a vă facilita trimiterea CV-ului dumneavoastră direct prin intermediul Platformei atunci când doriți să aplicați pentru un loc de muncă publicat pe Platformă, vom transmite angajatorilor datele privind studiile, experiența profesionala, aptitudini, fotografii, preferințe privind locul de munca dorit, precum și orice alte informații incluse în CV-ul dumneavoastră sau prezentate direct de către dumneavoastră angajatorilor prin intermediul Platformei.

Furnizori de publicitate și de analiză: Pentru a îmbunătăți Serviciile noastre, uneori vom distribui informațiile dumneavoastră furnizorilor de servicii de analiză (data analytics) care ne ajută să analizăm modul în care persoanele vizate utilizează Platforma/Serviciul nostru. Împărtășim informațiile dumneavoastră cu ei în formă neidentificabilă pentru monitorizarea și raportarea eficacității livrării de campanii către partenerii noștri de afaceri și pentru analiza internă a companiilor. Aceste informații vor include în mod tipic ID cookie, adresă IP (scurtată), URL de referință, dar și informații despre browser și dispozitiv.

Organe de urmărire penală, autoritățile publice și altele: putem divulga datele dumneavoastră personale organelor de urmărire penala, autorităților publice sau guvernamentale și altor părți terțe relevante în respectarea cerințelor legale sau de reglementare. Putem alege să vindem, să transferăm sau să fuzionăm părți din afacerea noastră sau din activele noastre. Alternativ, putem căuta să achiziționăm alte afaceri sau să fuzionăm cu ele. Dacă are loc o schimbare în compania noastră, atunci noii proprietari pot utiliza datele dumneavoastră personale în același mod ca cel descris în această Politică.

Informații disponibile publicului: Când postați un articol în scopul unei vânzări utilizând Serviciile noastre, puteți alege să faceți anumite informații personale vizibile altor utilizatori GLOMO. Acestea pot include numele, prenumele, adresa dumneavoastră de email, locația dumneavoastră și numărul de contact. Rețineți că toate informațiile pe care le furnizați altor utilizatori pot fi întotdeauna distribuite de aceștia altor persoane, prin urmare, vă rugăm să exercitați discreție în acest sens.

9. Transferuri internaționale

Atunci când vă transferăm datele cu caracter personal către o țară care nu se află în SEE, ne asigurăm că se acordă un grad de protecție similar prin asigurarea implementării cel puțin a uneia dintre următoarele măsuri de protecție:

10. Unde stocăm datele dumneavoastră și pentru cât timp?

Datele pe care le colectăm despre dumneavoastră vor fi stocate și prelucrate atât în interiorul, cât și în afara SEE, în servere securizate, pentru a oferi utilizatorilor cea mai bună experiență posibilă. De exemplu – pentru construirea rapidă a paginilor de internet sau a aplicațiilor mobile.

Vom păstra datele dumneavoastră personale atât timp cât este necesar pentru a îndeplini scopurile pe care le-am avut în vedere atunci când le-am colectat, inclusiv în scopul satisfacerii oricăror cerințe de natură legală, contabilă sau de raportare.

Pentru a determina perioada adecvată de păstrare a datelor cu caracter personal, luăm în considerarea cantitatea, natura și sensibilitatea datelor personale, riscul potențial de vătămare cauzat de utilizarea neautorizată sau divulgarea datelor dumneavoastră personale, scopurile pentru care prelucrăm datele dumneavoastră personale și dacă putem realiza aceste scopuri prin alte mijloace și cerințele legale aplicabile.

Dacă nu există activitate în contul dumneavoastră timp de 24 de luni, ne rezervăm dreptul să ștergem contul dumneavoastră, inclusiv toate datele personale stocate în cont, ceea ce înseamnă că nu îl veți mai putea accesa și utiliza. Cu toate acestea, puteți fi sigur că nu vă vom șterge contul în cazul în care aveți tranzacții deschise sau aveți dreptul la o rambursare sau o rambursare a creditului de la noi. Înainte de a vă șterge contul, vă vom contacta pentru a verifica dacă nu doriți să continuați utilizarea contului.

În cazul în care aveți întrebări legate de perioada de păstrare a datelor dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați folosind Formularul de Contact.

11. Măsuri tehnice și organizatorice și securitatea prelucrării

Toate informațiile pe care le primim despre dumneavoastră sunt stocate pe servere securizate și am implementat măsuri tehnice și organizatorice adecvate și necesare pentru a vă proteja datele personale. GLOMO evaluează în permanență securitatea rețelei și gradul de adecvare al programului său intern de securitate a informațiilor, care este destinat: (a) să vă ajute să vă asigurați datele împotriva pierderii, accesului sau divulgării accidentale sau ilegale; (b) să identificați riscurile previzibile în mod rezonabil pentru securitatea rețelei GLOMO, și (c) să minimizați riscurile de securitate, inclusiv prin evaluarea riscurilor și prin testare periodică. În plus, asigurăm că toate informațiile de plată sunt criptate utilizând tehnologia SSL.

Rețineți că, în ciuda măsurilor pe care le-am implementat pentru a vă proteja datele, transferul de date prin Internet sau alte rețele deschise nu este niciodată complet sigur și există riscul ca datele dumneavoastră personale să fie accesate de terți neautorizați.

12. Legături către website-uri terțe

Platforma noastră poate conține trimiteri către pagini web sau aplicații ale terților. Dacă faceți clic pe una dintre aceste legături, rețineți că fiecare dintre aceste pagini sau aplicații va avea propria politică de confidențialitate. Nu controlăm aceste pagini de internet/aplicații și nu suntem responsabili de aceste politici. Când părăsiți Platforma noastră, vă încurajăm să citiți politica de confidențialitate a fiecărei pagini web pe care o vizitați.

13. Detalii de contact

Pentru orice informații suplimentare sau pentru a vă exercita drepturile, vă rugăm să verificați setările contului/de confidențialitate sau să contactați Ofițerul nostru pentru Protecția Datelor, folosind Formularul de Contact sau prin chat-ul live de pe website-ul nostru.

Dacă doriți sa ne contactați pentru a solicita informații cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal puteți să trimiteți un e-mail la adresa: contact@glomo.md.

Te-ar putea interesa si…